مقالات

لیست مشاغل پر درآمد آلمان در سال ۲۰۲۳ +روش های کاریابی برای بهترین شغل ها در آلمان

لیست مشاغل پر درآمد آلمان

کشور آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است. این کشور یکی از کشورهای پیشرفته و درحال‌توسعه است که توانسته پیشرفت‌های زیادی را در این حوزه کسب کند. درصورتی‌که می‌خواهید به کشور آلمان برای کار مهاجرت کنید باید با مشاغل پردرآمدی که در این کشور وجود دارد آشنایی داشته باشید. مشاغل مختلفی در این کشور وجود دارد که فرصت‌های استثنایی برای پیشرفت دارد.
شما دوستان عزیز می‌توانید با استخدام در این مشاغل حقوق و مزایای فوق‌العاده‌ای را کسب کنید. برای آشنایی بیشتر دررابطه‌با مشاغل پردرآمد در آلمان پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با آوسبیلدونگ آلمان و مهاجرت به آلمان به دیگر محتواهای تیم ما مراجعه کنید.

معرفی ۷ شغل پر درآمد آلمان

مشاغل مختلفی در کشور آلمان وجود دارد که از مزایا و حقوق فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. این کشور پیشرفته و درحال‌توسعه در زمینه‌های زیادی پیشرو است که توانسته در تمامی این زمینه‌ها شغل‌های مختلفی را برای افراد ایجاد کند. پردرآمدترین مشاغل کشور آلمان عبارت‌اند از:

پزشکی و مشاغل کادر درمانی

پزشکی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که در هر کشوری وجود دارد. وجود کادر درمانی در یک کشور به مردم آن اطمینان خاطر می‌دهد که در صورت وجود مشکلی برای بدن تلاش به درمان آن می‌کنند. کشور آلمان یکی از کشورهای پیشرو در حوزه پزشکی است و همین موضوع درآمد پزشکان آن را بیشتر کرده است.

خلبانی

از دیگر مشاغل مهم و پردرآمدی که در هر کشوری وجود دارد خلبانی است. خلبانی شغلی است بسیار مهم که در افراد در آن به کنترل و هدایت هواپیمای مسافربری، باری و… می‌کنند. شما دوستان عزیز می‌توانید با این شغل در کشور آلمان درآمدی فوق‌العاده کسب کنید.

مدیریت پورتفولیو

از خاص‌ترین شغل‌هایی که در کشور آلمان درآمد مناسبی دارد مدیریت پورتفولیو است. این شغل بسیار مهم شغلی مالی است که در بانک‌ها و شرکت‌های مالی بزرگ به آن‌ها نیاز مهم پیدا می‌شود. به دلیل اهمیت بالایی که مدیریت سبد سرمایه دارا است، حقوق و درآمد آن در آلمان بسیار بالا است.

قضاوت

شاید بتوان سخت‌ترین شغلی که در میان پردرآمدترین مشاغل کشور آلمان وجود دارد را شغل قضاوت دانست. این شغل اهمیت بسیار زیادی برای برقراری عدالت و مجرم شناختن افراد در یک جامعه دارد. چنین موضوعی باعث می‌شود تا درآمد آن در کشورهای اروپایی علی‌الخصوص آلمان بسیار بالا باشد.

مدیریت ارشد مالی

از شغل‌های پر درآمدی که می‌توان در هر کشوری پیدا کرد مدیریت ارشد مالی است. مدیریت ارشد مالی شغلی است که بیشتر توسط شرکت‌های بزرگ مورداستفاده قرار گرفته و فرد موردنظر وظیفه مدیریت عملیات و استراتژی‌های مالی یک شرکت مهم را برعهده می‌گیرد. چنین موضوعی اهمیت آن را بیشتر کرده و درآمدش را نیز بالاتر برده است.

مهندسی

مهندسی شغلی است که در هر کشوری درآمد خوبی دارد. شما دوستان عزیز می‌توانید با فعالیت در انواع زیر مجموعه‌های مهندسی مانند مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی ساختمان و… درآمدی فوق‌العاده در کشور آلمان کسب کنید.

مدیریت بازاریابی

بازاریابی از بهترین شغل‌هایی است که درآمد بالایی را در هر کشوری دارد. در حرفه بازاریابی فرد تلاش می‌کند تا به بهترین و سودمندترین روش‌های استراتژیک محصول و خدمات مدنظر را با بهترین قیمت به فروش برساند. این شغل برای آلمانیان اهمیت زیادی داشته و می‌تواند فوق‌العاده سودمند باشد.

می‌توانید میانگین درآمد مشاغل ذکر شده را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

مشاغل

میانگین درآمد سالانه به یورو میانگین درآمد سالانه به دلار

پزشکی و مشاغل کادر درمانی

۴۹,۲۰۰ الی ۱۷۲,۲۰۰ یورو ۵۱,۸۴۵ الی ۱۸۱,۴۵۴ دلار

خلبانی

۳۵,۳۴۰ الی ۱۲۵,۱۰۰ یورو ۳۷,۲۴۰ الی ۱۳۱,۸۲۲ دلار

مدیریت پورتفولیو

۴۱,۱۸۰ الی ۱۴۳,۲۰۰ یورو

۴۳,۳۹۳ الی ۱۵۰,۸۹۵ دلار

قضاوت ۵۷,۸۶۰ الی ۲۰۵,۷۰۰ یورو

۶۰,۹۷۰ الی ۲۱۶,۷۵۴ دلار

مهندسی ۱۷,۷۴۰ الی ۶۶,۵۸۰ یورو

۱۸,۶۹۳ الی ۷۰,۱۵۸ دلار

مدیریت بازاریابی ۵۶,۶۶۰ الی ۱۳۱,۷۸۸ یورو

۵۹,۷۰۴ الی ۱۳۸,۸۷۰ دلار

پردرآمدترین مشاغل دورکار آلمان ۲۰۲۳

علاوه بر مشاغلی که در بخش‌های بالایی با هم بررسی کردیم، شغل‌های دورکاری در آلمان مانند مانیتورینگ سایت، مهندس پشتیبانی و… نیز درآمد فوق‌العاده‌ای دارند. در صورتی که می‌خواهید در بهترین مشاغل پردرآمد دورکاری در آلمان مشغول شوید پیشنهاد ما این است که از مشاغل زیر برای این کار بهره بگیرید:

شغل

درآمد به یورو سالانه درآمد به دلار سالانه

مانیتورینگ سایت

۴۷,۵۰۰ یورو ۵۰,۳۷۱ دلار

ارائه‌دهنده خدمات مشتریان

۵۶,۳۰۲ یورو ۵۹,۷۰۵ دلار

مهندس پشتیبان

۴۷,۶۵۲ یورو

۴,۲۱۱ دلار

کارشناسی فنی خدماتی ۷۰ هزار یورو

۷۴,۲۳۱ دلار

دانشمند تهیه اطلاعات از راه دور ۸۸ هزار یورو

۹۳,۳۱۹ دلار

نماینده مرکز تماس ۲۳,۶۱۵ یورو

۲۵,۰۴۲ دلار

روش‌های کاریابی برای مشاغل پر درآمد آلمان

روش‌های مختلفی برای پیداکردن کار در کشور آلمان وجود دارد. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید به صورت حضوری در این کشور کار کنید یا به صورت دورکاری؛ می‌توانید از طریق روش‌های زیر به بهترین شکل شغل پر درآمد مدنظر خود را در این کشور پیدا کنید.

روش‌های کاریابی در آلمان

سایت‌های کاریابی آلمان

سایت کاریابی یکی از روش‌های فوق‌العاده‌ای است که برای کاریابی در آلمان وجود دارد. این سایت‌ها دارای سیستم‌های فوق‌العاده کاریابی هستند که به شما دوستان عزیز در پیداکردن بهترین شغل مرتبط کمک می‌کنند. باید در این سایت به دنبال آگهی شرکت‌ها و گروه‌هایی که به دنبال مهارت شما دوستان عزیز هستند بگردید.

جاب سیکر آلمان

ویزای جاب سیکر روشی است که فرد با استفاده از آن به‌صورت ۶ ماه در کشور آلمان اجازه اقامت موقت دارد. فرد باید در این ۶ ماه شغلی مناسب که درآمدی متناسب با مهارتش داشته باشد پیدا کند. در غیر این صورت پس از ۶ ماه اقامت آن باطل شده و به کشور خود باز می‌گردد.

آژانس‌های کاریابی آلمانی

در کشور آلمان آژانس‌های کاریابی متنوعی وجود دارند که می‌توانند به شما دوستان عزیز در امر کاریابی کمک کنند. این آژانس‌ها با ارائه فرصت‌های شغلی و برنامه‌های مشاوره‌ای هر چیزی که برای کاریابی در آلمان نیاز دارید را به شما دوستان عزیز ارائه خواهند داد.

دریافت ویزا برای کار در مشاغل پردرآمد آلمان

اگر می‌خواهید برای دریافت ویزای کار در مشاغل پر درآمد کشور آلمان اقدام کنید باید به سفارت این کشور ارائه دهید. مهم‌ترین این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  • مدارک تحصیلی
  • کاورلتر
  • فیش پرداختی ویزا (۷۵ یورو (۷۹ دلار))
  • جاب آفر یا قرارداد کاری
  • نامه تاییدیه آژانس استخدام فدرال
  • رزومه کاری و گواهی سابقه کار
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • دو عدد عکس در اندازه پاسپورت
  • پاسپورت معتبر
  • گواهی اقامت در کشور خود (مانند گواهینامه)
  • بیمه درمانی

دریافت ویزا  کار آلمان

مالیات مشاغل پردرآمد در آلمان

پس از استخدام در مشاغل مختلف علی‌الخصوص مشاغل پر درآمد کشور آلمان باید مالیاتی را پس از دریافت حقوق خودپرداخت کنید. این مالیات به شکل زیر است:

میزان مالیات

حداقل درآمد به یورو (سالیانه)

حداقل درآمد به دلار (سالیانه)

عدم تعلق مالیات

۱۰,۹۰۸ یورو زیر ۱۱,۵۶۱ دلار

۱۴٪ الی ۴۲٪

۱۰,۹۰۹ الی ۶۲,۸۰۹ یورو

۱۱,۵۶۲ الی ۶۶,۵۷۰ دلار

۴۲٪ ۶۲,۸۱۰ الی ۲۷۷,۸۲۵ یورو

۶۶,۵۷۲ الی ۲۹۴,۴۹۰ دلار

۴۵٪ بیش از ۲۷۷,۸۲۵ یورو

بیش از ۲۹۴,۴۹۰ دلار

 

سخن پایانی

کاریابی یکی از مهم‌ترین اموری است که باید پس از مهاجرت به کشور آلمان نسبت به آن اقدام کنید. این امر نیازمند انجام روش‌ها و مراحل مختلفی است. در صورتی می‌خواهید در مشاغل پردرآمد کشور آلمان کار کنید اطلاعات این مقاله برای شما دوستان عزیز مفید است. در این مقاله به بررسی دقیق بهترین شغل‌های پر درآمد در آلمان پرداختیم. با بررسی این نکات توانایی انتخاب بهترین شغل را دارید.

سؤالات متداول

۳ شغل پر درآمد در آلمان

از پردرآمدترین شغل‌هایی که در کشور آلمان وجود دارد می‌توان به قضاوت، خلبانی و پزشکی اشاره کرد. توجه داشته باشید که بازم درامد بالا در این مشاغل به خودتان بستگی دارد هر چه قدر مهارتتان در زمینه کاری که مشغول به آن هستید بیشتر باشد قطعا درآمدتان بیشتر خواهد بود.

سن مجاز برای کارکردن در آلمان چقدرا ست؟

برای این که بتوانید در کشور آلمان مشغول به کار شوید باید حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن ۴۵ ساله را دارا باشید. اگرر سنی فردی کمتر از ۱۸ سال باشید کودک کار محسوب شده و کشور آلمان موظف است در صورت وجود برخی از موارد آن فرد را تحت حمایت خود در بیاورد.

میزان مالیات آلمان نسبت به چه کشورهایی کمتر است؟

کشور آلمان دارای میزان مالیات بالایی است. به همین دلیل می‌توان تعداد کشورهای زیادی را نام برد که میزان مالیات کمتری نسبت به آلمان دارند. این کشورها عبارت‌اند از رومانی، استونی، لاتویا، اتریش، مجارستان و… .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + یک =